18 лютогоТема уроку. Ділення виду 80:8, 700:7. Розв’язування задач.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с. 41 - 42.2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:18 лютогоКласна робота 3.Передивись презентацію. Виконай усні обчислення - гра "Хто поїде на автобусі?".4.Знайди частки 80 : 8 та 700 : 7 та поясни спосіб обчислення за зразком:Тема уроку. Множення числа на 100. Ділення чисел, що закінчуються нулями на 100.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.39- 41.2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:17 лютогоКласна робота 3.Передивись презентацію. Виконай усні обчислення. Пропиши каліграфічно числа 28, 26, 38, 36. Встанови закономірність і допиши числа до кінця рядка.4.Передивись відео. Запам'ятай правила множення і ділення чисел на 10 і 100.Тема уроку. Ділення числа на те саме число, ділення на 1. Ділення 0 на число.
Розв'язання задач на знаходження невідомих доданків за відомими сумами двох і
трьох доданків.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.37- 38.2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:16 лютогоКласна робота 3.Передивись відео. Послухай пояснення про ділення числа на те саме число, ділення на 1, ділення 0 на число.
4.Обчисли вирази № 213.5.Розв'яжи рівняння № 215.6.Розв'яжи задачі № 217, 219.Молодець! Ти гарно попрацював ( попрацювала )!!!
15 лютогоТема уроку. Множення на 1 і 0. Розв'язування розширеної задачі на зведення до одиниці, що містить непряме зменшення на кілька одиниць.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.36- 37.2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:15 лютогоКласна робота 3.Передивись відео. Послухай пояснення про множення на 1 і 0.
4.Користуючись формулами множення чисел на 1 і 0, обчисли вирази № 209 ( с.37 ).5.Обчисли вирази № 205 способом округлення.6.Розв'яжи задачі № 203, 204.Молодець! Ти гарно попрацював ( попрацювала )!!!
14 лютого
Тема уроку.Закріплення знань з додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв'язання задач, що містять буквені дані. Рівняння.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.34- 35.2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:14 лютогоКласна робота 3.Передивись презентацію. Запиши каліграфічно числа, запропоновані в презентації.4.Пограй у гру "Допоможи сніговичку підібрати гудзики" (усно).5.Прочитай задачі з буквеними даними № 191. Усно склади вирази до них.6.Розв'яжи задачі № 192, 194 (письмово в зошиті).7.Обчисли вирази № 195.Дякую за урок!
11 лютогоОнлайн - урок на платформі ZOOM - 13.00Перейди за посиланням.Тема уроку. Закріплення знань з додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. Рівняння.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.32 - 33.2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:11 лютогоКласна робота 3.Передивись презентацію. Запиши каліграфічно числа, запропоновані в презентації.4.Виконай усні обчислення № 180.5.Пригадай одиниці вимірювання довжини, часу, маси. Обчисли вирази з іменованими числами _ № 181.6.Розв'яжи задачі № 182, 183, 184.7.Розв'яжи рівняння № 185 ( будь-які 2, на вибір ).Дякую за роботу!!!
10 лютого Онлайн - урок на платформі ZOOM - 13.00Перейди за посиланням.Тема уроку. Віднімання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.30 - 31.2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:10 лютогоКласна робота 3.Передивись презентацію. Зверни увагу на обчислення виразів на віднімання трицифрових чисел способом округлення( № 171). Обчисли всі вирази, користуючись цим способом.4. Попрацюй над задачами № 173, 174, 175.Дякую за роботу!
9 лютого Онлайн - урок на платформі ZOOM - 13.00Перейди за посиланням.Тема уроку. Додавання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.28 - 29.2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:9 лютогоКласна робота 3. Обчисли ланцюжок прикладів ( № 160 ). Результат обчислень каліграфічно запиши у хвилинці каліграфії.4.Передивись презентацію.5.Знайди значення виразів способом округлення ( № 163 ).6.Розв'яжи задачу № 165. У задачі тобі зустрінуться незнайомі слова: Партер - нижній поверх звичайно театрального залу з місцями для глядачів.
Амфітеатр (гр.): 1. У Давній Греції і Римі — відкрита кругла або напівкругла споруда для видовищ з ареною посередині, навколо якої уступами розташовані місця для глядачів. 2. У сучасному театрі — ряди крісел, розташовані уступами безпосередньо за партером, а також частина залу, де розміщено ці крісла.
7.Розв'яжи рівняння - № 166.8.Розв'яжи задачу з буквеними даними № 168. Молодець! Дякую тобі за урок!
8 лютогоОнлайн - урок на платформі ZOOM - 13.00Перейди за посиланням. Тема уроку. Закріплення вмінь та навичок письмового додавання та віднімання трицифрових чисел.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.27 - 28.2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:8 лютогоКласна робота 3. Розглянь задачу і поясни розв'язання - № 151. 4.Запиши каліграфічно число 8.5.№ 152 - Розглянь пояснення, як виконали обчислення у виразі на порядок дій . Зверни увагу, як треба правильно записувати такі вирази. Обчисли ці вирази самостійно, виконуючи кожну дію письмово.6.№ 153 - розв'яжи задачу про папужку і совеня.7.№ 154 - розв'яжи задачу, склавши рівняння за схемою.8.№ 156 - розв'яжи перше рівняння і дізнайся, скільки птахів із зоопарку взяли під опіку люди, а друге - скільки звірів.Молодець! Ти гарно попрацював ( попрацювала )!
7 лютого Онлайн - урок на платформі ZOOM - 14.30.Перейди за посиланням. Тема уроку. Розв'язання виразів, що містять сумісні дії (письмове додавання і віднімання).
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.25 - 26.2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:7 лютогоКласна робота 3. Виконай усні обчислення - № 141. 4.Запиши каліграфічно число 89.5.№ 142 - Розглянь запис і поясни, як виконали додавання одночасно трьох трицифрових чисел.6.Склади задачі ( № 143 ) про рибалок і туристів за поданими моделями.7.Із чисел 14, 35, 42, 63, 28 вибери такі значення с, за яких нерівність 52 - с : 7 > 46 буде істинною.8.Розв'яжи задачу № 148.
4 лютого Онлайн - урок на платформі ZOOM - 13.00Перейди за посиланням.
Тема уроку. Письмове віднімання трицифрових чисел. Розв’язання задач.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.23 - 24.2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:4 лютогоКласна робота 3. Передивись презентацію. Виконай усні обчислення - гра "Дельфінчик".4.Запиши каліграфічно число 88.5.№ 132 - Розглянь запис і поясни, як виконали віднімання.6. Обчисли письмово вирази, подані в № 133.7.Розв'язання задач № 135, 137, 138.
3 лютогоОнлайн - урок на платформі ZOOM - 13.00Перейди за посиланням.
Тема уроку. Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (два
переходи). Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.22 - 23.2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:3 лютогоКласна робота 3.Запиши каліграфічно числа математичного диктанту ( № 121 ).4.Передивись відео, послухай пояснення теми уроку.
5.Обчисли вирази № 123 письмово (записуючи стовпчиком).6.Розв'яжи задачі № 124, 125.7.Розв'яжи рівняння № 128.Молодець!
2 лютогоОнлайн - урок на платформі ZOOM - 14.00Перейди за посиланням. Тема. Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.20 - 21.2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:2 лютогоКласна робота 3.Передивись відео, послухай пояснення теми уроку.
4.Запиши вираз № 112 стовпчиком та обчисли їх.5.Прочитай задачу № 113, проаналізуй її за схемою, поданою в підручнику, розв'яжи її в зошиті.6.Розв'яжи задачу № 114. З яких простих задач складається розв'язана задача? Чи легко тобі було дати відповідь на запитання.7.Розв'яжи геометричну задачу № 116. побудуй коло радіусом 2 см. Проведи в ньому діаметр і всього 5 радіусів.
1 лютогоОнлайн - урок на платформі ZOOM - 13.00Перейди за посиланням
Тема уроку. Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць більша за 10 одиниць або сума десятків більша за 10 десятків.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.19 - 20.2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:1 лютогоКласна робота 3.Передивись відео, послухай пояснення теми уроку.4.Передивись презентацію до уроку. Виконай усні обчислення. Запиши каліграфічно ряд чисел, поданий у презентації.5.Виконай письмово у зошиті № 102.6. Розв'яжи задачі № 103-106.Молодець! У тебе все вийшло!
31 січня
Онлайн - урок на платформі ZOOM - 14.00Перейди за посиланнямТема. Письмове віднімання трицифрових чисел, коли в запису зменшуваного є
нуль.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.17 - 18.2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:31 січняКласна робота 3.Виконай усно завдання 88, 89.4.Передивись відео, послухай пояснення теми уроку.
5.Обчисли вирази № 90 письмово.6.Розв'яжи задачі № 91, 92, 93.Молодець! Ти гарно попрацював ( попрацювала )!
18 лютого
Тема уроку. Ділення виду 80:8, 700:7. Розв’язування задач.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с. 41 - 42.
2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:
18 лютого
Класна робота
3.Передивись презентацію. Виконай усні обчислення - гра "Хто поїде на автобусі?".
4.Знайди частки 80 : 8 та 700 : 7 та поясни спосіб обчислення за зразком:
Тема уроку. Множення числа на 100. Ділення чисел, що закінчуються нулями на 100.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.39- 41.
2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:
17 лютого
Класна робота
3.Передивись презентацію. Виконай усні обчислення. Пропиши каліграфічно числа 28, 26, 38, 36. Встанови закономірність і допиши числа до кінця рядка.
4.Передивись відео. Запам'ятай правила множення і ділення чисел на 10 і 100.
Тема уроку. Ділення числа на те саме число, ділення на 1. Ділення 0 на число.
Розв'язання задач на знаходження невідомих доданків за відомими сумами двох і
трьох доданків.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.37- 38.
2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:
16 лютого
Класна робота
3.Передивись відео. Послухай пояснення про ділення числа на те саме число, ділення на 1, ділення 0 на число.
4.Обчисли вирази № 213.
5.Розв'яжи рівняння № 215.
6.Розв'яжи задачі № 217, 219.
Молодець! Ти гарно попрацював ( попрацювала )!!!
15 лютого
Тема уроку. Множення на 1 і 0. Розв'язування розширеної задачі на зведення до одиниці, що містить непряме зменшення на кілька одиниць.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.36- 37.
2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:
15 лютого
Класна робота
3.Передивись відео. Послухай пояснення про множення на 1 і 0.
4.Користуючись формулами множення чисел на 1 і 0, обчисли вирази № 209 ( с.37 ).
5.Обчисли вирази № 205 способом округлення.
6.Розв'яжи задачі № 203, 204.
Молодець! Ти гарно попрацював ( попрацювала )!!!
14 лютого
Тема уроку.Закріплення знань з додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв'язання задач, що містять буквені дані. Рівняння.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.34- 35.
2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:
14 лютого
Класна робота
3.Передивись презентацію. Запиши каліграфічно числа, запропоновані в презентації.
4.Пограй у гру "Допоможи сніговичку підібрати гудзики" (усно).
5.Прочитай задачі з буквеними даними № 191. Усно склади вирази до них.
6.Розв'яжи задачі № 192, 194 (письмово в зошиті).
7.Обчисли вирази № 195.
Дякую за урок!
11 лютого
Онлайн - урок на платформі ZOOM - 13.00
Перейди за посиланням.
Тема уроку. Закріплення знань з додавання та віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач вивчених видів. Рівняння.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.32 - 33.
2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:
11 лютого
Класна робота
3.Передивись презентацію. Запиши каліграфічно числа, запропоновані в презентації.
4.Виконай усні обчислення № 180.
5.Пригадай одиниці вимірювання довжини, часу, маси. Обчисли вирази з іменованими числами _ № 181.
6.Розв'яжи задачі № 182, 183, 184.
7.Розв'яжи рівняння № 185 ( будь-які 2, на вибір ).
Дякую за роботу!!!
10 лютого
Онлайн - урок на платформі ZOOM - 13.00
Перейди за посиланням.
Тема уроку. Віднімання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.30 - 31.
2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:
10 лютого
Класна робота
3.Передивись презентацію. Зверни увагу на обчислення виразів на віднімання трицифрових чисел способом округлення( № 171). Обчисли всі вирази, користуючись цим способом.
4. Попрацюй над задачами № 173, 174, 175.
Дякую за роботу!
9 лютого
Онлайн - урок на платформі ZOOM - 13.00
Перейди за посиланням.
Тема уроку. Додавання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.28 - 29.
2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:
9 лютого
Класна робота
3. Обчисли ланцюжок прикладів ( № 160 ). Результат обчислень каліграфічно запиши у хвилинці каліграфії.
4.Передивись презентацію.
5.Знайди значення виразів способом округлення ( № 163 ).
6.Розв'яжи задачу № 165.
У задачі тобі зустрінуться незнайомі слова:
Партер - нижній поверх звичайно театрального залу з місцями для глядачів.
7.Розв'яжи рівняння - № 166.
8.Розв'яжи задачу з буквеними даними № 168.
Молодець! Дякую тобі за урок!
8 лютого
Онлайн - урок на платформі ZOOM - 13.00
Перейди за посиланням.
Тема уроку. Закріплення вмінь та навичок письмового додавання та віднімання трицифрових чисел.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.27 - 28.
2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:
8 лютого
Класна робота
3. Розглянь задачу і поясни розв'язання - № 151.
4.Запиши каліграфічно число 8.
5.№ 152 - Розглянь пояснення, як виконали обчислення у виразі на порядок дій . Зверни увагу, як треба правильно записувати такі вирази. Обчисли ці вирази самостійно, виконуючи кожну дію письмово.
6.№ 153 - розв'яжи задачу про папужку і совеня.
7.№ 154 - розв'яжи задачу, склавши рівняння за схемою.
8.№ 156 - розв'яжи перше рівняння і дізнайся, скільки птахів із зоопарку взяли під опіку люди, а друге - скільки звірів.
Молодець! Ти гарно попрацював ( попрацювала )!
7 лютого
Онлайн - урок на платформі ZOOM - 14.30.
Перейди за посиланням.
Тема уроку. Розв'язання виразів, що містять сумісні дії (письмове додавання і віднімання).
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.25 - 26.
2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:
7 лютого
Класна робота
3. Виконай усні обчислення - № 141.
4.Запиши каліграфічно число 89.
5.№ 142 - Розглянь запис і поясни, як виконали додавання одночасно трьох трицифрових чисел.
6.Склади задачі ( № 143 ) про рибалок і туристів за поданими моделями.
7.Із чисел 14, 35, 42, 63, 28 вибери такі значення с, за яких нерівність 52 - с : 7 > 46 буде істинною.
8.Розв'яжи задачу № 148.
4 лютого
Онлайн - урок на платформі ZOOM - 13.00
Перейди за посиланням.
Тема уроку. Письмове віднімання трицифрових чисел. Розв’язання задач.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.23 - 24.
2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:
4 лютого
Класна робота
3. Передивись презентацію. Виконай усні обчислення - гра "Дельфінчик".
4.Запиши каліграфічно число 88.
5.№ 132 - Розглянь запис і поясни, як виконали віднімання.
6. Обчисли письмово вирази, подані в № 133.
7.Розв'язання задач № 135, 137, 138.
3 лютого
Онлайн - урок на платформі ZOOM - 13.00
Перейди за посиланням.
Тема уроку. Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (два
переходи). Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.22 - 23.
2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:
3 лютого
Класна робота
3.Запиши каліграфічно числа математичного диктанту ( № 121 ).
4.Передивись відео, послухай пояснення теми уроку.
5.Обчисли вирази № 123 письмово (записуючи стовпчиком).
6.Розв'яжи задачі № 124, 125.
7.Розв'яжи рівняння № 128.
Молодець!
2 лютого
Онлайн - урок на платформі ZOOM - 14.00
Перейди за посиланням.
Тема. Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.20 - 21.
2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:
2 лютого
Класна робота
3.Передивись відео, послухай пояснення теми уроку.
4.Запиши вираз № 112 стовпчиком та обчисли їх.
5.Прочитай задачу № 113, проаналізуй її за схемою, поданою в підручнику, розв'яжи її в зошиті.
6.Розв'яжи задачу № 114. З яких простих задач складається розв'язана задача? Чи легко тобі було дати відповідь на запитання.
7.Розв'яжи геометричну задачу № 116. побудуй коло радіусом 2 см. Проведи в ньому діаметр і всього 5 радіусів.
1 лютого
Онлайн - урок на платформі ZOOM - 13.00
Перейди за посиланням
Тема уроку. Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць більша за 10 одиниць або сума десятків більша за 10 десятків.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.19 - 20.
2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:
1 лютого
Класна робота
3.Передивись відео, послухай пояснення теми уроку.
4.Передивись презентацію до уроку. Виконай усні обчислення. Запиши каліграфічно ряд чисел, поданий у презентації.
5.Виконай письмово у зошиті № 102.
6. Розв'яжи задачі № 103-106.
Молодець! У тебе все вийшло!
31 січня
Онлайн - урок на платформі ZOOM - 14.00
Перейди за посиланням
Тема. Письмове віднімання трицифрових чисел, коли в запису зменшуваного є
нуль.
1. Підготуй робочий зошит і підручник - с.17 - 18.
2. У зошиті пропусти 4 рядки вниз від попередньої роботи і запиши:
31 січня
Класна робота
3.Виконай усно завдання 88, 89.
4.Передивись відео, послухай пояснення теми уроку.
5.Обчисли вирази № 90 письмово.
6.Розв'яжи задачі № 91, 92, 93.
Молодець! Ти гарно попрацював ( попрацювала )!
Коньков Максим по темі:Вимірюємо маси предметів завдання виконав.
ОтветитьУдалитьМолодець!
УдалитьШевчук Анна математику виконала,розiбралась та вивчила вимiрювання в кг,до таке терези, та як вимiрювати мiсткiсть посудин.
ОтветитьУдалитьМолодчинка!
УдалитьДолбнева Даша 1-Б , выполнила
ОтветитьУдалитьМолодчинка!
УдалитьСадовская Варвара 1-Б,задание выполнено.
ОтветитьУдалитьМолодчинка!
УдалитьОвсянникова Маша - обучающие фильмы просмотрели, задания в тетради выполнила
ОтветитьУдалитьМолодчинка!
УдалитьВыполняем регулярно !
ОтветитьУдалитьДуже приємно! Молодець!
УдалитьСук. М выполнил задания
ОтветитьУдалитьСук. М задания выполнил
ОтветитьУдалитьМолодець!
УдалитьТопчий Дарина все задания выполнила
ОтветитьУдалитьПашкульская всё выполнила.
ОтветитьУдалитьРозумничка!
УдалитьСпасибі. Приступаємо до виконання
ОтветитьУдалитьМолодець! Бажаю успіхів!
УдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьВыполняем.
ОтветитьУдалитьМолодчинка!
УдалитьВыполняем.
ОтветитьУдалитьВыполняем.
ОтветитьУдалитьКружилова завдання виконала.
ОтветитьУдалитьРозумничка!
УдалитьКоньков М. виконав.
ОтветитьУдалитьРозумничок!
УдалитьМуштей 1-В помаленьку все робимо.
ОтветитьУдалитьМолодець! Дуже приємно!
УдалитьРоманенко Маша,все виконала.
ОтветитьУдалитьМолодчинка! Мені приємно !
УдалитьМолодчинка!
ОтветитьУдалитьЕльмазов 1-В все виконуємо
ОтветитьУдалитьМолодець, Дмитрику! Я дуже рада!
УдалитьКоньков Максим все виконав.
ОтветитьУдалитьТи просто молодець, Максиме!
УдалитьФилоненко А. 1-В все задания выполнил.
ОтветитьУдалитьМолодець, Андрійку! Мені це приємно!
УдалитьСухіна М.1-В все виконала.
ОтветитьУдалитьЯ рада за тебе, Марійко!
Удалить30.03. Овсяннікова Марія. Математика зроблена!
ОтветитьУдалитьМолодець, Марійко! Сподіваюсь, ти добре засвоїла урок!
УдалитьДоброго дня, Шевчук Анна математику виконала, властивостi величин дослiдила.
ОтветитьУдалитьЦе ж чудово! Молодчинка!
УдалитьДобрый день, Максимилиан математику виконав
ОтветитьУдалитьМолодчинка! Я рада за тебе!
Удалить30.03 Коньков М. завдання виконав
ОтветитьУдалитьМолодець, Максиме! Дуже приємно,що ти регулярно виконуєш усі завдання!
ОтветитьУдалитьФилоненко А. за 30.03 задания выполнил.
ОтветитьУдалитьМолодець, Андрійку!
ОтветитьУдалитьСадовська В.завдання виконала.
ОтветитьУдалитьРозумничка моя!
УдалитьСельский Женя задания выполнил
ОтветитьУдалитьМолодець, Євгенку! Мені це приємно!
УдалитьДоброе утро. Овсянникова Маша. Задания выполнены
ОтветитьУдалитьРозумничка моя!
ОтветитьУдалитьМаксимилиан всё сделал
ОтветитьУдалитьТи просто молодець, Максиміліане!
УдалитьОт і добре! Молодчинка!
ОтветитьУдалитьФилоненко А.за 31.03.задания выполнил.
ОтветитьУдалитьМолодець, Андрійку! Регулярно виконуєш завдання!
ОтветитьУдалитьПетряшев виконав)
ОтветитьУдалитьМолодець, Михайлику!
УдалитьФилоненко А за 01.04 задания выполнил.
ОтветитьУдалитьМолодчинка!
УдалитьПашкульская выполнила все задания по 01.04
ОтветитьУдалитьОт і добре! Молодець!
УдалитьОвсянникова Маша. Все выполнила. 3 часть тетради по математике окончила!
ОтветитьУдалитьМолодець! Тепер запасайся терпінням, щоб опанувати ще й 4-у частину. Успіхів тобі!
Удалить1-В Згурский Назар все выполнил все задания
ОтветитьУдалитьМолодець, Назаре! Мені це дуже приємно!
Удалить1В Кот Анна все выполнили, спасибо за разьяснения предмета все понятно.
ОтветитьУдалитьМолодчинка, Аню! Дякую за коментар. Мені дуже приємно!
УдалитьКружилова Полiна. Всi завдання з 30.03 по 01.04 виконала.
ОтветитьУдалитьМолодець, Полінко! Стараєшся!
УдалитьСельский Женя 01.04. задания выполнил
ОтветитьУдалитьДуже рада за тебе, Женю!
ОтветитьУдалитьПашкульская, все выполнили.
ОтветитьУдалитьЦе дуже добре, Миланко!
УдалитьКотула Соня задания выполнила
ОтветитьУдалитьСофієчко, ти молодець!
Удалить3.04 контрольну роботу виконали. Овсяннікова Маша
ОтветитьУдалитьМолодець, Марійко!
УдалитьФілоненко Андрій завдання за 03.04.виконав.Дякую за пояснення.
ОтветитьУдалитьДуже добре, Андрійку!
УдалитьКоньков Максим завдання виконав
ОтветитьУдалитьМолодець, Максиме!
УдалитьКотула Соня завдання за 3 квітня виконала
ОтветитьУдалитьСофієчко, ти молодець!
УдалитьМаксимилиан щавдання выконав
ОтветитьУдалитьМолодець! Мені приємно.
УдалитьПетряшев виконав завдання за 1 квiтня
ОтветитьУдалитьМолодець, Михайлику! Рада за тебе!
ОтветитьУдалить1В Згурский Назар задание сделал 3.04 Ему очень понравилось. Спасибо вам большое.🤗
ОтветитьУдалитьДуже рада за тебе, Назарчику! Молодець!
УдалитьПетряшев виконав завдання за 3 квiтня
ОтветитьУдалитьМолодець, Михайлику!
УдалитьШевчук Анна виконала завдання за 03.04.дякую.
ОтветитьУдалитьРозумничка моя!
УдалитьПетряшев 1Б, виконав завдання)))
ОтветитьУдалитьДякую тобі, Михайлику!
УдалитьФілоненко Андрій завдання за 06.04 виконав.
ОтветитьУдалитьДуже добре! Молодець!
УдалитьСадовська В.завдання виконала.
ОтветитьУдалитьМолодчинка!
УдалитьПашкульская по 07.04 все выполнила.
ОтветитьУдалитьМолодчинка!
УдалитьРоманенко Маша.з десятками,та дециметрами ознайомилася
ОтветитьУдалитьЦе ж чудово, Марійко! Молодець!
Удалить7.04 Овсянникова Маша все задания выполнены
ОтветитьУдалитьМолодець, Марійко! Рада за тебе!
Удалить1Б Петряшев виконав завдання за 06.04 та 07.04.
ОтветитьУдалитьОт молодець! Стараєшся!
УдалитьФілоненко Андрій завдання за 07.04 виконав.
ОтветитьУдалитьРада за тебе, Андрійку!
УдалитьШевчук Анна та Сищенко Марк завдання всi виконали.
ОтветитьУдалитьВи просто молодці! Рада за вас!
Удалить1Б Петряшев виконав завдання за 08.04.
ОтветитьУдалитьМолодець!
УдалитьФілоненко Андрій завдання за 08.04 виконав.
ОтветитьУдалитьМолодець!
УдалитьОвсянникова Маша. Все выполнено
ОтветитьУдалитьДуже добре, Марійко!
УдалитьПашкульская все выполнила.
ОтветитьУдалитьМолодчинка!
УдалитьСадовська В.завдання виконала.
ОтветитьУдалитьМолодчинка!
УдалитьКоньков Максим завдання виконав
ОтветитьУдалитьМолодець, Максиме!
УдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьМолодчинка!
УдалитьПашкульская все выполнила
ОтветитьУдалитьФілоненко Андрій завдання за 10.04 виконав.
ОтветитьУдалитьДуже добре, Андрійку!
УдалитьСадовська В.завдання за 10.04 виконала.
ОтветитьУдалитьЧудово! Молодець!
УдалитьПашкульська все виконала.
ОтветитьУдалитьДуже добре!
УдалитьФілоненко Андрій завдання за 13.04 виконав.
ОтветитьУдалитьМолодець, Андрійку!
УдалитьПетряшев завдання виконав))
ОтветитьУдалитьМолодець!
УдалитьСадовська В.завданн виконала.
ОтветитьУдалитьМолодчинка!
Удалить1В Згурский Назар все выполнил 13.04
ОтветитьУдалитьМолодець, Назаре! Регулярно виконуєш завдання!
УдалитьМолодчинка!
ОтветитьУдалитьФілоненко Андрій завдання за 14.04 виконав.
ОтветитьУдалитьРада за тебе, Андрійку!
Удалить1Б Петряшев завдання виконав))
ОтветитьУдалитьМолодець, Михайлику!
УдалитьМилана задания выполнила.
ОтветитьУдалитьМолодчинка!
УдалитьСадовська В.завдання виконала.
ОтветитьУдалитьМолодчинка!
Удалить1Б Петряшев завдання виконав)))
ОтветитьУдалитьРозумничок мій!
ОтветитьУдалитьКотула Соня завдання виконала
ОтветитьУдалитьРозумничка моя!
УдалитьАнна завдання виконала.
ОтветитьУдалитьРозумничка моя! Дякую!
УдалитьФілоненко Андрій завдання за 17.04 виконав.
ОтветитьУдалитьМаксимилиан всё зробыв
ОтветитьУдалитьМаксимилиан всё зробыв
ОтветитьУдалитьСадовська В.за 15.04 i17.04 завдання виконала.
ОтветитьУдалитьСадовська В.завдання виконала.
ОтветитьУдалить1В Згурский Назар все выполнил
ОтветитьУдалить1В Згурский Назар все выполнил 21.04
ОтветитьУдалитьМаксимилиан всё зробыв
ОтветитьУдалитьФілоненко Андрій завдання всі виконав.
ОтветитьУдалитьМилана все задания выполнила.
ОтветитьУдалитьСадовська В.завдання виконала.
ОтветитьУдалитьМаксимилиан зробыв
ОтветитьУдалитьСадовська В.завдання виконала.
ОтветитьУдалитьФілоненко Андрій завдання за 27-28 виконав.
ОтветитьУдалитьПетряшев завдання виконав)
ОтветитьУдалитьМуштей 1-В виконуємо.
ОтветитьУдалитьФілоненко Андрій завдання за 29.04 виконав.
ОтветитьУдалитьМилана все выполнила.
ОтветитьУдалитьШевчук Анна все задания выполнила! Садимся смотреть сказку!
ОтветитьУдалитьМилана задания выполнила.
ОтветитьУдалитьВсе задания выполнили.
ОтветитьУдалитьШевчук Анна тему Множення на 3 розібрала.
ОтветитьУдалитьСадовская Варвара таблицу на 3 выучила.
ОтветитьУдалитьАнна Шевчук завдання по математиці розібрала.
ОтветитьУдалитьПетряшев завдання виконав!
ОтветитьУдалитьПетряшев завдання виконав)
ОтветитьУдалитьЩокін виконав.
ОтветитьУдалитьПетряшев завдання за 7 квітня виконав.
ОтветитьУдалитьПетряшев завдання виконав.
ОтветитьУдалитьПетряшев виконав.
ОтветитьУдалитьПетряшев виконав.
ОтветитьУдалитьПетряшев виконав)
ОтветитьУдалитьВиконано!!
ОтветитьУдалитьПетряшев виконав, дякуємо)
ОтветитьУдалить