Тема уроку. Чому кожний з нас неповторний. Розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини (с. 45-46).
1. Переглянь навчальне відео.
2. З'ясуй, чому кожен із нас особливий?
3. Опрацюй с.45 - 49 підручника.
4. Дай відповіді на питання.
5. Робота у зошиті с. 19 - 20.
- Досліди, що спільного в тебе із сусідом по парті і чим ви відрізняєтеся. Заповни схему.
- З'ясуй, хто є членами сім'ї Петренків?
- Установи, до якої групи людей вони належать за віком.
- Розглянь світлини. Опиши зображених людей. Заповни таблицю. Запиши, які зміни відбуваються у процесі розвитку людини.
17 лютого
Тема.Збереження органів чуття. Створення плаката на тему «Органи чуття- мої помічники» (с. 43-44).
1.Переглянь навчальне відео.
Прислухайся до порад, щодо збереження органів чуття.
2.Словникова робота.
Окуліст(офтальмолог) - лікар, який вивчає будову ока, очні хвороби, займається їхнім лікуванням і профілактикою.
3. Проведи дослідження та визнач гостроту свого зору с.43 - 44.
4. Створи малюнок на тему,,Органи чуття - мої помічники''.
16 лютого
Тема. Яка роль органів чуття (с. 41-43).
1. Переглянь відео.
2. Згадай, які ти знаєш органи чуття.
Скільки їх?
11 лютого
Тема. Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті (с. 34-36).
1. Переглянь відео.
Дізнайся, що таке нервова система.
2. Опрацюй с. 34 - 37 підручника.
3. Дай відповіді на запитання.
4. Виконай практичну роботу на с.15 - 16 зошита.
10 лютого
Тема. Як перетравлюється їжа.
1. Переглянь навчальне відео.
2. Досліди! Як перетворюється їжа.
Вивчи! Що таке шлунок, кишківник, травлення.
3. Опрацюй с.31 - 34 підручника.
4. Дай відповіді на питання.
5. Виконай практичну роботу у зошиті на с.13 - 14.
- Доповни схему,,Для чого людина їсть?''.
- Пронумеруй послідовність проходження їжі по органах травлення.
- Відгадай загадки.
- Пограй у гру,,Займи позицію''.
- Познач правильні твердження.
6. Дізнайся про правила харчування, переглянувши відео.
7. За малюнками на с.33 підручника, склади поради, яких потрібно дотримуватися під час споживання їжі.
9 лютого
Тема уроку. Збереження органів травлення. Правила споживання їжі.
1. Переглянь відео.
Дізнайся, шо означає - тарілка здорового харчування.
2. Досліди! Хто такий лікар гастроентеролог.
3. Повтори вивчений матеріал.
4 лютого
Тема. Як оберігати дихальну систему.
Дослідження свого дихання.
1. Переглянь навчальне відео.
2. Пройди тестування.
Запам'ятай!
Як зміцнити легені за допомогою тренувань.
Заняття спортом зміцнюють і розвивають дихальну систему, роблять організм більш витривалим. Щоб зміцнити легені, потрібні аеробні навантаження, які здатні:
збільшити об'єм легенів;
зміцнити дихальні м'язи;
підвищити кількість легеневих альвеол (елементів, через стінку яких здійснюється газообмін);
зберегти еластичність легенів, що з віком зменшується.
Крім того, аеробні навантаження зміцнюють і серцево-судинну систему, за рахунок чого ризик ускладнень від коронавірусу зменшується.
Які фізичні навантаження зміцнюють легені
Як зазначено вище, зміцненню легень сприяють аеробні навантаження. Під час таких навантажень в якості основного джерела енергії використовується кисень. Щоб отримати результат, аеробне тренування має тривати не менше 30 хвилин.
До аеробних навантажень належать:
біг;
плавання;
ходьба;
веслування;
катання на роликах або ковзанах;
танці;
аеробіка;
ігрові види спорту (теніс, футбол, волейбол і т.д.);
катання на велосипеді;
кардіо вправи: стрибки на скакалці.''
Дихання — це складний процес, у результаті якого кисень надходить до організму, а вуглекислий газ виводиться в зовнішнє середовище. При диханні задіюється велика кількість м'язів, які виконують вдих-видих 28800 разів (!) на добу. Тренувати легені потрібно так само, як й інші м'язи. Це необхідно, насамперед, аби запобігти легеневим захворюванням''.
3 лютого
Тема. Які органи утворюють дихальну систему.
1. Переглянь навчальне відео.
2.Дізнайся!Яке значення має дихальна система.
3. Опрацюй с.26 - 30 підручника.
4. Розглянь на с. 27 будову дихальної системи. Вивчи її будову. Прослідкуй за рухом повітря по органах дихання.
5. Проведи спостереження. Поклади руки на груди під час вдиху. Глибоко вдихни. Що ти помітив? А тепер видихни.
Що відбувається, коли повітря покидає легені?
6. Виконай практичну роботу на 11 та 12 сторінках зошита.
7. Досліди своє дихання.
8. Запиши у зошит поради щодо того, як берегти органи дихання.
Перевір себе
1. Встанови послідовність органів дихання:
бронхи, легені, ніс, трахея, носоглотка, гортань.
2. При диханні в організм людини надходить:
а) повітря
б) кисень
в) вуглекислий газ
3. Головний орган дихання:
а) носоглотка
б) легені
в) бронхи
4. Легені складаються з:
а)кисню,капілярів
б) пухирців, капілярів
в) гортані, пухирців
5. В носі повітря:
а) охолоджується
б) зігрівається, видихається
в) очищається, зігрівається
2 лютого
Тема. Як берегти і зміцнювати серце.
1. Переглянь навчальне відео.
Дізнайся! Яке значення має кровоносна система.
Запам'ятай! Що таке артерії та вени.
Які судини називають капілярами.
Що утворює кровоносну систему.
2. Опрацюй 22 - 26 сторінки підручника.
3. Дай відповіді на питання.
4. Виконай практичну роботу у зошиті на с. 9 та 10.
5. Розгадай кросворд.
6. Відгадай загадки.
7. Склади і запиши з відгадками речення.
8. Виміряй частоту свого пульсу.
9. З'ясуй! Як надати першу медичну допомогу в разі кровотечі з носа.
10. Запам'ятай поради, дотримання яких допоможе тобі зберегти серце здоровим.
Добрый вечер, спасибо за душевные песни по ЯДС)
ОтветитьУдалитьДякую! Дуже приємно!
УдалитьДуже цікаві пісні. Коньков Максим завдання виконав.
ОтветитьУдалитьМолодець! Дуже приємно!
УдалитьТему розiбрали,як поводитись з домашнiми та вуличними тваринами запам'ятали.
ОтветитьУдалитьЦе дуже добре! Молодець!
УдалитьОвсянникова - задания выполнены
ОтветитьУдалитьМолодчинка!
УдалитьТопчий Дарина задания выполнила
ОтветитьУдалитьСадовская В.задание выполнила.Очень хорошие песни!!!
ОтветитьУдалитьДякую! Дуже приємно!
УдалитьПашкульская задания выполнила.
ОтветитьУдалитьРозумничка!
Удалить20 марта. Сельский Женя задания выполнил.
ОтветитьУдалитьМолодець!!!
УдалитьДолбнева Дарья 1Б, выполнила
ОтветитьУдалитьРозумничка!
УдалитьПесни супер, слушаем каждый день, дети просят)))
ОтветитьУдалитьДуже приємно! Слухайте та насолоджуйтесь!
УдалитьМуштей 1-В все робимо
ОтветитьУдалитьМолодець! Мені дуже приємно!
УдалитьФилоненко А.1-В все задания выполнил.
ОтветитьУдалитьМолодець, Андрійку! Дуже рада за тебе!
УдалитьКотула Софія завдання виконали.
ОтветитьУдалитьМолодчинка!
Удалить31.03 Сельский Женя задания выполнил
ОтветитьУдалитьМолодчинка, Євгенку! Стараєшся!
УдалитьСадовська В.завдання выконала.
ОтветитьУдалитьДуже добре! Молодчинка!
УдалитьФилоненко А.за 31.03 задания выполнил.
ОтветитьУдалитьМені приємно, Андрійку, що ти регулярно виконуєш завдання!
УдалитьПашкульская за 31.03 задания выполнила.
ОтветитьУдалитьМолодець, Миланко!
ОтветитьУдалитьФілоненко А за 02.04.завдання виконав.
ОтветитьУдалитьМолодець! Рада за тебе!
УдалитьСельский Женя за 02.04. задание выполнил
ОтветитьУдалитьМолодець, Женю!
ОтветитьУдалитьФілоненко А завдання за 03.04 виконав.
ОтветитьУдалитьМолодець, Андрійку!
УдалитьСук щавдання выконав
ОтветитьУдалитьШевчук Анна завдання виконала.
ОтветитьУдалитьРозумничка моя!
УдалитьПашкульская, задания выполнены.
ОтветитьУдалитьРозумничка моя!
УдалитьФілоненко Андрій завдання за 07.04 виконав.
ОтветитьУдалитьРада за тебе, Андрійку! Ти - молодець!
УдалитьПашкульская Милана, задание за 09.04 выполнено.
ОтветитьУдалитьМолодець, Миланочко!
УдалитьМилана все выполнила.
ОтветитьУдалитьРозумничка моя!
УдалитьФілоненко Андрій завдання за 09-10.04 виконав.
ОтветитьУдалитьМолодець, Андрійку!
УдалитьМилана выполнила задание.
ОтветитьУдалитьМолодчинка! Пишаюсь тобою!
УдалитьФілоненко Андрій завдання за 14.04 виконав.
ОтветитьУдалитьПишаюсь тобою, Андрійку!
ОтветитьУдалить1Б Петряшев. Завдання виконано
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьКотула Соня завдання виконала
ОтветитьУдалитьШевчук Анна завдання виконуе постiйно.
ОтветитьУдалитьФілоненко Андрій завдання за 16-17.04 виконав.
ОтветитьУдалитьФілоненко Андрій завдання за 21.04 виконав.
ОтветитьУдалить1Б Петряшев завдання виконав) спасибi
ОтветитьУдалитьФілоненко Андрій завдання за 23-24.04 виконав.
ОтветитьУдалитьМилана все выполнила.
ОтветитьУдалитьАнна Шевчук ЯДС на тему Як утворюється лід на водоймах- розібрала.
ОтветитьУдалитьСадовская Варвара задание за 11.01 выполнила
ОтветитьУдалитьЯрослав все задания выполнил.
ОтветитьУдалитьШевчук Анна виконала завдання.
ОтветитьУдалитьСадовская Варвара задание выполнила.
ОтветитьУдалитьМiша всi завдання виконав.
ОтветитьУдалитьКотула Соня всі завдання виконала
ОтветитьУдалитьПетряшев виконав (18.01)
ОтветитьУдалитьПетряшев виконав)
ОтветитьУдалитьПетряшев завдання виконав!
ОтветитьУдалитьПартасюк виконав
ОтветитьУдалитьПетряшев виконав завдання за 7-8 квітня.
ОтветитьУдалитьПетряшев завдання виконав!
ОтветитьУдалитьПетряшев завдання виконав.
ОтветитьУдалитьПетряшев виконав.
ОтветитьУдалитьПетряшев завдання виконав, дякуємо.
ОтветитьУдалить