17 лютого
Тема уроку. В майстерні митців. Практична робота. Виконання творчого завдання по створенню ескізу візерунка на
шаблоні шкатулки.
1.Підготуй до уроку необхідні матеріали: альбом "Образотворче мистецтво", простий олівець, гумку, кольоровий олівець.
2.Передивись презентацію. Завітай до творчої майстерні різьбяра та коваля. Познайомся з художньою обробкою дерева як з одним із найдавнішим видів декоративно-ужиткового мистецтва. Художня обробка металу полягає у виготовленні оригінальних виробів шляхом кування, художнього литва, гравіювання, чеканки.
3. Розглянь світлини, вміщені в альбомі з образотворчого мистецтва. Познач вироби майстрів із художньої обробки дерева цифрою 1, а вироби майстрів-ковалів - цифрою 2.
4.Створи ескіз візерунка, який можна було б вирізати на дерев'яній шкатулці. Вибери один із запропонованих варіантів, або вигадай свій та прикрась зображений виріб. Спочатку намалюй візерунок олівцем, а потім додай кольору, що імітує деревину.
10 лютого
Тема уроку. Таємниці майстра. Практична робота на вибір учнів. Ліплення куманця з пластиліну або розпис орнаменту на картонному шаблоні.
1.Підготуй до уроку необхідні матеріали: альбом "Образотворче мистецтво", пластилін, дощечку для ліплення, стеки.
2.Подумай, чи є вироби гончарного мистецтва у тебе вдома?Якщо є. то досліди, де їх виготовили.
3. Передивись презентацію. Які найбільш відомі осередки гончарства ти запам'ятав?
4.Зверни увагу на розпис, орнамент, колір візерунків зображених гончарних виробів. Чим відрізняються Опішнянська, Косівська, Бубнівська, Гаварецька кераміки?
5.А чи знаєш ти, що таке куманець?
Куманець - це призначений для напоїв святковий посуд своєрідної форми. Куманці бувають дискові та кільцеві.
6.Практична робота: виліпи із пластиліну кільцевий куманець.
3 лютого
Тема. Народні мотиви. Створення глечика із пластиліну.
1.Підготуй до уроку необхідні матеріали: альбом "Образотворче мистецтво", пластилін, дощечку для ліплення, стеки.
2.Пригадай, що тобі відомо про гончарство.
Гончарство - це мистецтво виготовлення виробів із гончарної глини з наступним випалюванням.
3.Передивись презентацію. Які види гончарного посуду ви знаєте? ( Горщик, миска, глечик, куманець, макітра ). Українські майстри та майстрині створюють не тільки посуд, а й кахлі, іграшки, прикраси, сувеніри.
4. Практична робота: виліпіть з пластиліну декоративний глечик за зразком або за власним задумом. Прикрасьте готовий виріб орнаментом.
Молодець! Ти гарно попрацював ( попрацювала )!
Зробили кумедного песика, дитина задоволена) Кружилова.
ОтветитьУдалитьРозумничка моя! У тебе вмілі ручки!
ОтветитьУдалитьПашкульська, завдання виконали.
ОтветитьУдалитьМолодець, Миланко! Мені дуже приємно!
УдалитьСельский Женя за 02.04 задание выполнил
ОтветитьУдалитьДуже рада за тебе, Женю!
УдалитьПетряшев виконав(собаку, котики)
ОтветитьУдалитьМолодець, Михайлику!
УдалитьЗ великим задоволенням Шевчук Анна зробила вербових "котикiв"
ОтветитьУдалитьОт і добре! Мені це приємно, Аню!
ОтветитьУдалить1Б Петряшев весну намалював)))
ОтветитьУдалитьМолодець, Михайлику! Гарного весняного настрою тобі!
УдалитьПашкульська, завдання виконали.
ОтветитьУдалитьМолодець, Миланко!Гарного весняного настрою тобі!
ОтветитьУдалитьКотула Соня лелеку та калину зробила.
ОтветитьУдалитьКотула Соня завдання за 16 квітня зробила
ОтветитьУдалитьДякую, Софійко! Гарного тобі настрою!
ОтветитьУдалитьКотула Соня завдання за 23 квітня зробила.
ОтветитьУдалитьМилана все виконала.
ОтветитьУдалитьМаксимилиан всё зробыв
ОтветитьУдалитьМилана все выполнила.
ОтветитьУдалитьПетряшев завдання виконав)
ОтветитьУдалить